سرمایه گذاری در گرجستان
نوشته شده توسط : دانیال

سرمایه گذاری خارجی در گرجستان در سالهای اخیر رشد مناسبی را داشته و می توان گفت در ۲ سال اخیر، رشد سالانه مثبتی را داشته است .

دورنمای پیوستن گرجستان به اتحایه اروپا و پیمان ناتو، زمینه رشد اقتصادی گرجستان را بیش از پیش تقویت کرده است .

گرجستان در سالهای اخیر بر تقویت رشد اقتصادی آنهم با تکیه بر تولید ناخالص ملی پافشاری داشته و در این زمینه نیز موفق بوده اند، سرمایه گذاران زیادی از شرق و غرب به این کشور برای سرمایه گذاری آمده و توانسته اند در توسعه رشد اقتصادی گرجستان تاثیر مثبتی داشته اند و در همین خصوص نیز سرمایه گذاران علاقمند به کسب اطلاعات در مورد کسب و کارهای پر رونق در گرجستان و نحوه اخذ اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری هستند .

اقامت دائم گرجستان از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاران خارجی تا پیش از تاریخ اول جولای ۲۰۱۹ می توانستند با سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار لاری (بالغ بر ۱۲۰ هزار دلار آمریکا در گرجستان سرمایه گذاری مستقیم داشته باشند و اقامت دائم گرجستان را اخذ کنند اما در حال حاضر متاسفانه یا خوشبختانه این قانون تغییر کرده و حداقل مبلغ لازم برای سرمایه گذاری، به ۳۰۰ هزار دلار آمریکا رسیده است .

سرمایه گذاری در گرجستان برای اخذ اقامت دائم این کشور، فقط از طریق سرمایه گذاری مستقیم در این کشور با حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار دلار آمریکا امکان پذیر است .

 

جهت سرمایه گذاری در هر کشوری عوامل کلی زیر را در نظر بگیرید تا موفق شوید :

۱ – جمعیت کشور مقصد : جمعیت گرجستان طبق آخرین تخمین سال ۲۰۱۳ میلادی حدود ۵ میلیون نفر است. بنابراین گرجستان دارای جمعیت کمی می باشد ، در نتیجه جهت سرمایه گذاری باید دقت بیشتری کرد ولی مثلا اگر کشوری دارای جمعیت حدود ۲۰ میلیون به بالا باشد ، این عامل جمعیت، جهت سرمایه گذاری وضعیت مناسب و مثبتی خواهد داشت.

 

 

مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری : جهت دریافت اقامت گرجستان و مهاجرت به این کشور ، طبق قانون کشور گرجستان با سرمایه گذاری بالغ بر 300،000 لاری می توانید برای اخذ اقامت دائم گرجستان اقدام کنید.

با مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری می توانید برای اعضای خانوادتان نیز اقامت دریافت کنید  که شامل یک همسر، فرزند و یا یک فرد ناتوان که کاملا به وی وابسته است، می باشد.

نکات مهم :

  • مدت زمان اقدامات اقامت دائم ٣ ماه از تاریخ شروع پروسه می باشد
  • خرید ملک جزء سرمایه گذاری محسوب نمی گردد مگر آنکه زمین باشد و اقدام به ساخت نماید ویا اگر ملکی نیمه تمام باشد و بیزینسی روی آن انجام دهند.
  • با داشتن اقامت دائم پس از پیوستن گرجستان به حوزه شینگن  می توانید به تمام کشور های اروپایی حوزه شینگن سفر کنید.
  • سیصد هزار لاری بایستی به صورت کاملا مستقیم در تجارت موردنظر شخص متقاضی سرمایه گذاری شود، و خرید ملک برای شرکت جزو سرمایه گذاری مستقیم محسوب نمی شود .
  • هر یک دلار آمریکا = ۲٫۲۵ لاری

 

 

سرمایه گذاری در کشور گرجستان





:: برچسب‌ها: مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: